Odrzucone Podanie na admina junior na serwerze 5v5
1. Twój nick oraz SteamID: Jogiszon
https://steamcommunity.com/profiles/76561199000045170
STEAM_1:0:519889721.

2. Link do Twojego GameTrack:
https://www.gametracker.com/player/JOGIS....pl:27015/
Nie wiem czy ten link jest dobry.

3. Twój wiek:13

4. Czy posiadasz mikrofon i czy z niego korzystasz: nie, ale chętnie zakupie.

5. W jakich godzinach najczęściej grasz: 12-20

6. "Dlaczego ty?": gram na serwerze od 6 miesięcy i bardzo lubię ten serwer ze  najbardziej że względu na wspaniałe community, a często grasuje bezkarnie jakiś cheater kiedy nie ma adminów. Jako admin starał bym się nie nadużywać komend itp.

Remake:
Uwaga : ta historia zawiera cringowe ,smutne jak i szczęśliwe fragmenty, nie zawiera sarkazmów, i nie ma na celu nikogo obrazić. <3

Pamiętam ten czas, to był 27 kwiecień 2020 roku wszedłem na serwer po raz pierwszy i zauważyłem jacy oni są fajni, już po 2 tygodniach grania z nimi, wiedziałem, że to będzie mój ulubiony serwer. W czerwcu gdy się skończył rok szkolny wiedziałem już co będe robić, wiedziałem, że będe grać na tym serwerze przez poł wakacji bo nie mam życia, wiedziałem, że nię będe najlepszym graczem tego serwera bo skill tych graczy był przeogromny(może większości), wiedziałem że przy tym wspaniałym community awansuje mentalnie do globala, oni mnie motywowali (przynajmniej większość) byliśmy jak bracia. Lecz, po końcu wakacji, 1 września 2020 roku, dużo się zmieniło, duży procent graczy tego serwera musiało się uczyć by zdać egzamin bądź maturę, ja z racji, że nie miałem życia to grałem pół roku szkolnego z przerwami na spanie. już w październiku wszystko się odmieniło zaczęły się lekcje online wiedziałem, że wszyscy będa grać na lekcjach online, wtedy przestałem się martwić o to, że nie będe musiał grać na innym serwerze. Ten serwer był jest i będzie wspaniały, nie ma innych serwerów tak wspaniały jak ten, nie ma na innych serwerach takich ludzi jak na tym.